Tyto webové stránky používají soubory cookies. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

Reklamace


I když společnost PROHACCP pečlivě vybírá nabízené zboží může se v ojedinělých případech stát, že u Vámi zakoupeného zboží se vyskytnou vady. Jedná se například o případy, kdy věc nemá vlastnosti popsané prodávajícím nebo výrobcem, věc se nehodí k účelu, který pro její použití výrobce uvádí, případně věc není v odpovídající hmotnosti nebo množství.

Práva z vad věci se uplatňují u prodávajícího spol. PROHACCP

PROHACCP Sp. z o.o.

ul. Tomasza Ruśkiewicza 8

25-663 Kielce

Polsko

Tel: +420 556 674 621

Fax: +48 41 260 72 72

Mail: prohaccp@prohaccp.cz

Reklamaci je kupující povinen oznámit prodávajícímu telefonicky nebo emailem. Následně bude vyzván k zaslání fotodokumentace reklamovaného zboží prostřednictvím emailu. Po zaslání fotodokumentace bude prodávající kontaktovat kupujícího a domluví se s ním na vyřešení tohoto případu - např. vyzvednutí reklamace, případná kompenzace, výměna atd.

Prodávající do 5 pracovních dnů od obdržení reklamace potvrdí přijetí reklamace společností. Pokud zákazník takové potvrzení neobdrží, měl by reklamaci podat znovu, aby se ujistil, že reklamaci prodávající obdržel.

Podrobnosti vyřízení reklamace budou individuálně dohodnuty s daným zákazníkem (lhůta a způsob řešení reklamace, oprava, výměna, vrácení peněz nebo nutnost vrácení produktu).

Doba vyřízení reklamace závisí na typu reklamace a může být prodloužena, pokud prodávající musí provést dodatečné testy, získat dodatečné informace od výrobce týkající se  reklamovaného zboží. Zákazník bude o takové nutnosti průběžně informován.

V případě, že zákazník si vadu na zboží způsobili sam, práva z vadného plnění zákazníkovi nenáleží.

Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.


Odstoupení od kupní smlouvy


V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží.

Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným jednoznačným způsobem nebo prohlášením - zejména zasláním e-mailu.

V případě odstoupení od smlouvy jste povinni Nám zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

 

V případě odstoupení od smlouvy Vám bude cena zboží vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený na odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám.
V případě odstoupení od smlouvy Nám však odpovídáte za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.


Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy: 
1. poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

2. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu nebo kupujícím. V tomto případě se jedná o tzv. vlastní návrh.

3. dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

4. v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.


Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené v původním, neroztrženém obalu. S převzatým zbožím se má zákazník možnost seznámit v přiměřené míře.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. V případě, že kupující si produkt - dárek, který je současně prodáván na eshopu, ponechá, bude mu snížena vrácená částka o tuto hodnotu.

Upozorňujeme naše zákazníky, že na zboží na zakázku vyrobené dle přání spotřebitele, není možné dle zákona uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. 

Kupující  je povinen zboží zabalit  tak,  aby při jeho přepravě zpět k prodávajícímu

nedošlo k jeho poškození. 

Vrátil-li   kupující   zboží   poškozené,   má   prodávající   nárok   na   náhradu   škody,   který

může jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Kupující dále bere na vědomí, že v rámci odstoupení od smlouvy nese náklady nutné na odeslání vráceného zboží prodávajícímu a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.